486165_72656c532f6d4325a2adb5ce7b860727-

PROFESSORAT

DELS CURSOS

WhatsApp%20Image%202020-07-23%20at%2009.

 teatre 

Maria Castillo

Maria Castillo (Barcelona 1974). Pedagoga i directora teatral. Llicenciada en Interpretació per l’Institut del Teatre de Barcelona, postgrau de pedagogia teatral per l’Institut del Teatre. Especialitzada en teatre de formes animades (titelles, objectes, ombres, visual...). Des de l’any 2008 fins al 2017 va dirigir la companyia Pelmànec amb la que va obtenir premis estatals i internacionals. Ha dirigit per a diverses companyies catalanes. Imparteix classes al postgrau de teatre i educació de l’Institut del Teatre, a l’Institut del Teatre a l’especialitat de teatre visual i a Arsènic espai de creació (extraescolars i GFS).

xavi lucha.jpeg

 teatre 

Xavi Lucha

Format a l'Institut del Teatre de Barcelona. Integrant en diferents companyies com infantils, carrer i teatre. Actualment també és professor de teatre a l'Escola de Teatre de Piera i cofundador de la companyia Eslinga a més de participar com a integrant.

MOVIMIENTO_TES_024.JPG

 dansa i moviment 

Teresa G. Valenzuela

Des del 1998 compagina l'activitat pedagògica amb l'artística. Ha treballat professionalment com a coreògrafa, actriu, ballarina i assistent de moviment en obres de teatre, dansa i d'art visual des de l'any 1996. Ha proposat com tallerista i coreògrafa intervencions en espais públics per als festivals de la red Ciudades Que Danzan (CQD) a Espanya, Itàlia i Cuba. Ha rebut reconeixement com el Solo Mio 2001 de França per a coreògrafs solistes i el premi a la millor ballarina a Certàmens Coreogràfics de Maspalomas el 2001 i de Madrid l'any 2000. Va fer un gir cap al teatre i va canviar el rumb cap a la creació col·lectiva multidisciplinar al conèixer i treballar amb Franco di Francescantonio a Mon Brossa en el TNC. S'ha format a EUA amb Anne Bogart i la Siti Company, apostant pel training i la creació col·lectiva. Col·labora a múltiples projectes artístics i educatius compartint i enriquint la seva investigació. És sensible a la política relacional al teatre, a l'aula i a la vida. A la seva formació i pràctica professional destaca "l'Anatomia experiencial" de la mà de Jader Tolja, investigador de la relació cos, cultura i identitat. El ATB (Awarenes through the body) de Joan Sala i Aloka Martí, que proporcionen eines pel desenvolupament de la consciència a partir del cos. El Seitai, el Aikido i el mètode Feldenkrais, Movement culture, Fighting Monkeys, etc.

WhatsApp%20Image%202020-07-29%20at%2014.

 teatre 

Nikole Portell Puighermanal

Graduada a l’Institut del Teatre en l’itinerari físic. Ha complementat els seus estudis fent un WorkShop sobre la dramatúrgia del moviment amb Diego Sinniger. També ha rebut formació de cant a la Vocal Factory. I ara s’està forma a l’Institut Gestalt. Actualment dóna classes a dues escoles de Teatre. Intèrpret de la companyia FAC (Fundación Agrupación Colectiva) amb els espectacles My low cost revolution i Protocolos de acción frente a lo desconocido (coproducció TNT i Escena abierta 2020, Burgos). Col·labora com a actriu en la companyia La Melancòmica amb l’espectacle ELLES al Teatre del Raval.

marta g otin.jpg

 teatre 

Marta G. Otín

Llicenciada en Interpretació per l’Institut del Teatre de Barcelona. Ha realitzat el curs de Teatre i Pedagogia organitzat per l’Institut del Teatre de Vic, i ha participat en diversos cursos de teatre de l’oprimit. Treballa com a artista pedagoga i directora de teatre des de fa 15 anys. Ha dirigit diversos espectacles amb joves, nens i adults, i ha estat professora del batxillerat en arts escèniques a l’Institut Celestí Bellera i coordinadora i és directora del projecte Teatre en l’Educació de la Fundació AC des de fa 12 anys.​

WhatsApp%20Image%202020-09-12%20at%2018.20_edited.jpg

 teatre 

Dušan Tomić

Nascut a Sèrbia. A l'any 1974 va cursar els estudis obligatoris a la seva ciutat natal: Novi Sad. A l'any 1994 va entrar a la Akademia Umetnosti (Acadèmiade l’Art) per estudiar Interpretació. D'ençà, ha participat en diverses produccions del Teatre Nacional de Novi Sad, com Les amistats perilloses, de K.Hempton i Historia del Zoo, d’Eduard Albee. Després de llicenciar-se, viatja a Barcelona per especialitzar-se en Gest i, més tard, en Direcció a l’I.T. Barcelona. Sempre combinant-ho amb treballs de docència a l’escola audiovisual Nou Prodigi, la interpretació (El coronel Ocell, Autorretrat III, La Troupe, entre d’altres) i la direcció (L’hora en què no sabíem res els uns dels altres de Peter Handke, Vernissatge, Puc deixar de parlar en la teva llengua i seguir parlant amb la meva, entre d’altres). També ha participat en diversos festivals internacionals com Cos de Reus, Gest d’Esparreguera, Festival de Pantomima de Zemun, etc. I nombrosos curtmetratges de la productora Nou Prodigi Barcelona. Actualment és professor d’interpretació a la dita escola i dirigeix les companyies Mala Sang i Quatre per Quatre.